مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-31سياسي

اجمالی| افتتاح 956 پروژه در همدان همزمان با دهه فجر/ احیای 59 واحد تولیدی


استاندار همدان از افتتاح 956 پروژه در همدان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: 59 واحد تولیدی در استان احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ایام مقارن است با چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ادای احترام می کنیم به روح امام(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی که ما را از نظام ستمشاهی نجات داد و راه روشنی را در مقابل مستضعفان گیتی قرار داد.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد یک ساله در استان ارائه کرد و گفت: جلب اعتماد عمومی و بازسازی سرمایه اجتماعی راس امور بوده و تلاش کردیم طی بازدید از شهرستان ها و بخش های مختلف برای گره گشایی بین مردم حضور داشته باشیم.

استاندار همدان با تأکید اینکه در راستای جلب اعتماد عمومی بومی گزینی در دستگاه ها و  ارتقای به کارگیری مدیران استان را مدنظر قرار دادیم افزود: دولت سیزدهم مردمی سازی حاکمیت را در دستور کار دارد که در سطح استانها نیز این اقدام انجام می شود که همدان جزو نخستین استان ها بود که این موضوع را مورد توجه قرار داد.

وی یادآور شد: دانش بنیان کردن بخش صنعت، معدن و کشاورزی، تامین زمین برای طرح ملی مسکن، تنظیم بازار، تکمیل زنجیره صادرات، ضرورت تسهیل در سرمایه گذاری، کاهش خام فروشی با هدف افزایش ارزش افزوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| افتتاح 956 پروژه در همدان همزمان با دهه فجر/ احیای 59 واحد تولیدی

اجمالی| افتتاح 956 پروژه در همدان همزمان با دهه فجر/ احیای 59 واحد تولیدی